حل تمام مشکلات اپل آیدی – رفع تمام اخطارهای Apple ID

گوشی‌های آیفون طرفداران بسیار زیادی در ایران و جهان دارد. با این حال، این گوشی‌های لوکس در ایران با مشکلاتی همراه هستند که اکثرا هم مربوط به اپل آیدی هستند. در این مقاله، تمام مشکلاتی که ممکن هست برای این گوشی‌ها به وجود بیاد را بررسی کرده و راه حل همه‌ی آن‌ها را بیان می‌کنیم. شما می‌توانید از جدول زیر استفاده کرده و بر روی مشکل اپل آیدی خود کلیک کنید تا مستقیما به بخش مربوطه بروید:

سرفصل‌های حل تمام مشکلات اپل آیدی – رفع تمام اخطارهای Apple ID
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    ارور Your account has been disabled in the app store and iTunes

    در حالت عادی، هیچ چیز نمی‌تواند در عملکرد گوشی‌های آیفون وقفه‌ای ایجاد کند. اما به دلیل استانداردهای امنیتی این شرکت، احتمال غیرفعال شدن اپل آیدی در چندین حالت وجود دارد. اول اینکه رمز اپل آیدی خود را چندین بار اشتباه وارد کنید، دوم اینکه در پروسه‌ی پرداخت برای یک محصول مشکلی پیش آمده باشد و سوم هم بخاطر فعالیت در ایران و تغییر IP دستگاه هنگام وارد شدن به App store. در هر سه حالت، اصلا جای نگرانی نیست، مراحل زیر را دنبال کنید تا مشکل غیرفعال شدن اپل آیدی خود را حل کنید:

    1. اگر رمز را چندین مرحله غلط وارد کردید، یک روز (24 ساعت) صبر کنید و در روز بعد مجددا رمز صحیح را وارد کنید. اگر رمز عبور صحیح را به یاد نمی‌آورید، مراحل زیر را دنبال کنید.
    2. در حالتیکه حتی رمز را به خاطر ندارید:
      • وارد سایت https://iforgot.apple.com شوید.
      • اپل آیدی خود را وارد کنید و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.
      • روش بازیابی رمز و فعال کردن اپل آیدی را انتخاب کنید (گزینه‌های بازیابی از طریق ایمیل – پاسخ به سوالات امنیتی)
      • اگر ایمیل نمایش داده شده صحیح است، بازیابی از طریق ایمیل را انتخاب کنید و یا گزینه‌ی پاسخ به سوالات امنیتی را انتخاب کنید.
      • به سوالاتی پرسیده شده (در خصوص تاریخ تولد، نام، نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن و …) به دقت پاسخ دهید. این سوالات برای اطمینان از اینکه شما مالک اپل آیدی هستید، پرسیده میشود.
      • اگر این مرحله را با موفقیت به پایان برسانید، وارد صفحه‌ی تعیین رمز جدید می‌شوید. در قسمت اول رمز جدید (New password) و در قسمت بعدی همان رمز را تکرار کنید (Confirm Password).

    مراحل فوق برای زمانی است که اپل آیدی و ایمیلی که برای ساخت آن استفاده نموده‌اید، متعلق به شما بوده و به آن دسترسی دارید. با توجه به تحریم کاربران ایرانی، بسیاری از اپل آیدی‌های استفاده شده، از دامنه‌های خارجی استفاده کرده‌اند و ممکن است شما به آن دسترسی نداشته باشید. در این صورت، می‌توانید از خدمات نجات آیدی استفاده کرده و اکانت خود را مجددا فعال نمایید. برای مشاهده‌ی لیست دامنه‌های قابل بازیابی، اینجا را کلیک کنید.

    فراموشی اپل آیدی و گزینه forgot my apple id

    هر زمان رمزی وجود داشته باشد، احتمال فراموشی آن نیز هم هست. اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، اصلا نگران نباشید، شما تنها نیستید. اگر پسورد خود را فراموش کردید، قاعدتا باید پسورد خود را بازیابی کنید تا بتوانید مجددا به اکانت خود دسترسی داشته باشید. در اولین مرحله، وارد https://appleid.apple.com شوید و بر روی دکمه Forgot Apple ID or password (در پایین صفحه) کلیک کنید.

    حل مشکل فراموشی اپل آیدی

    در صفحه‌ی باز شده، اپل آیدی خود را وارد کنید و بر روی دکمه‌ی Continue کلیک کنید. بسته به اکانتی که پیشتر ساخته بودید، بین یک الی چهار روش برای ریست کردن پسورد در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در ادامه، هر چهار روش ممکن برای بازیابی رمز عبور اپل آیدی یا همان Apple ID reset password را به شما یاد خواهیم داد. البته دقت داشته باشید، از آنجایی که خدمت رسانی به محصولات اپلی که در ایران هستند، عملا غیر ممکن است، ارائه‌ی شماره‌ی موبایل به عنوان شماره‌ی تایید شده، امکان پذیر نیست (استفاده شده در دو روش زیر).

    بازیابی پسورد اپل آیدی با Security Questions

    اگر در زمان ایجاد اکانت خود، به سوالات انتخاب شده درست پاسخ داده باشید، میتوانید با انتخاب گزینه‌ی Answer security questions، رمز عبور خود را ریست کنید. این سوالات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، تاریخ تولد و چند سوالی است که شما پیشتر به آن پاسخ داده‌اید. بازیابی رمز عبور اپل آیدی با استفاده از “پاسخ به سوالات امنیتی”، یکی از راحتترین و سریع‌ترین روش‌های تغییر رمز است. البته به شرط آنکه پاسخ سوالات را قبلا درست وارد کرده باشید و هنوز هم آن را به خاطر داشته باشید.

    بازیابی پسورد Apple ID با استفاده از ایمیل

    روش دوم، ارسال لینک بازنشانی رمز عبور به ایمیل شما است. اگر ایمیل را درست وارد کرده باشید، لینکی برای بازنشانی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد که با کلیک کردن بر روی آن، به صفحه‌ی جدیدی برای تغییر رمز منتقل خواهید شد. اگر ایمیل متعلق به خودتان نبوده و یا فرد دیگری برای شما، اکانت را ساخته باشد، به همان فرد مراجعه کنید و لینک را از وی دریافت کنید. در غیر این صورت، لیست دامنه‌های قابل بازیابی توسط نجات آیدی را مشاهده کنید و اگر دامنه‌ی اپل آیدی خود را پیدا کردید، باقی کار را به ما بسپرید.

    بازیابی رمز اپل آیدی به کمک تایید هویت دو مرحله‌ای

    اگر قبلا تایید هویت دو مرحله‌ای یا همان Two-factor Authentication را فعال کرده باشید، به این روش نیز می‌توانید رمز فراموش شده‌ی خود را بازیابی کنید. کافی است از یک دستگاه IOS دیگر که قبلا به عنوان دستگاه‌های مورد اعتماد (Trusted Device) معرفی کرده بودید استفاده کرده و درخواست بازیابی رمز عبور را بدهید. با استفاده از این دستگاه ابتدا وارد سایت https://iforgot.apple.com شده و سپس:
    شماره تلفن دستگاه مورد اعتماد را وارد کنید. دو گزینه به شما نمایش داده شده که می‌توانید هر یک از گزینه‌ها را که مناسبتان است، انتخاب کرده و رمزتان را بازیابی کنید. انتخاب گزینه‌ی Reset from another device یا همان بازیابی با استفاده از دستگاه دیگر (دستگاه مورد اعتماد)، گزینه‌ی خوب و راحتی برای بازیابی رمز عبور است. پس از انتخاب این گزینه، بر روی دکمه‌ی Continue کلیک کرده و باقی مراحل را انجام دهید.
    در بازیابی رمز عبور با استفاده از دستگاه دیگر، یک نوتیفیکش بر روی دستگاه انتخابی ظاهر شده که با دنبال کردن مراحل، می‌توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. البته روش راحت‌تری نیز وجود دارد که در ادامه، توضیح خواهیم داد.

    بازیابی رمز عبور با استفاده از دستگاه‌های تایید شده

    در دستگاه تایید شده، وارد Setting و سپس iCloud شده و بر روی نام اکانت خود کلیک کنید. سپس گزینه‌ی Password and Security را کلیک کرده و نهایتا نیز Change Password را انتخاب کنید تا بتوانید به سادگی رمز عبور اپل آیدی خود را تغییر دهید. جا دارد یادآوری کنیم که دستگاه مورد تایید، دستگاه‌های دیگری که شما پیشتر آن را بعنوان دستگاه مورد تایید، معرفی کرده باشید. برای مثال، اگر علاوه بر آیفون، شما یک آیپد، آیمک و یا مک بوک داشته باشید و دستگاه را بعنوان دستگاه مورد تایید معرفی کرده باشید (قبلا)، بازیابی رمز عبور با این دستگاه‌ها امکان پذیر است.

    بازیابی اپل آیدی با استفاده از دستگاه تایید شده

    ریست پسورد اپل آیدی با استفاده از Two-Step Verification

    هنگامیکه شما تایید دو مرحله‌ای را فعال می‌کنید، کدی به عنوان Recovery Key در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این روش از بازیابی، باید از کلید بازیابی استفاده کنید تا بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید. برای این کار هم باید وارد آدرس قبلی شده و گزینه‌ی چهارم یا همان بازیابی با استفاده از کلید بازیابی را انتخاب کنید. در این روش نیز باید به دستگاه مورد تایید (Trusted Device) دسترسی داشته باشید تا پس از وارد کردن کلید بازیابی، کد تاییدیه برای این دستگاه ارسال شده و سپس با دنبال کردن مراحل، رمز عبور خود را تغییر دهید.
    تمامی روش‌های بازیابی رمز عبور اپل آیدی در این قسمت توضیح داده شد. اگر بنا به دلایلی، قادر به بازیابی رمز عبور خود نیستید، کارشناسان نجات آیدی در کنار شما هستند تا تمامی اطلاعات و دسترسی‌های مورد نیاز شما را احیا کرده تا با خیال راحت به لذت بردن از دستگاه IOS خود ادامه دهید.

    پرداخت و خطای Please contact iTunes support to complete this transaction

    یکی از مشکلاتی که ممکن است شما با آن روبرو شده باشید، اخطار Please contact iTunes support to complete this transaction باشد. البته قاعدتا بخاطر اینکه در ایران هستیم، تماس با پشتیبانی آیتیونز دردی را دوا نکرده و باید راه دیگری را دنبال کنیم. بنابراین، این قسمت را دنبال کنید تا این اخطار را از بین برده و به راحتی از اپ استور برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کنید.
    این اخطار عموما زمانی رخ میدهد که شما اطلاعات مربوط به کارت (گیفت کارت یا سایر روش های پرداخت) را تنظیم کرده باشید، اما مشکلی در روند خرید اتفاق افتاده باشد. تا زمانیکه این اخطار رفع نشود، کاربر نمی‌تواند هیچ برنامه‌ی دیگری (حتی رایگان) را دانلود و نصب کند. برای حل این مشکل:

    1. در دستگاه iOS خود وارد قسمت Settings، سپس iTunes and App Stores شده و بر روی اپل آیدی خود کلیک کنید. در پاپ آپ باز شده، دکمه‌ی Sign Out را کلیک کنید. البته اول مطمئن شوید که اپل آیدی و پسورد خود را به یاد دارید تا دچار مشکلات بازیابی رمز عبور نشوید (مطابق تصویر زیر).

    2. ممکن است دلیل اصلی اخطار، استفاده از یک اپل آیدی در دستگاه‌های مختلف (مک، آیپد، آیفون و …) باشد. اگرچه این کار کاملا طبیعی است، اما ممکن است گاهی باعث بروز مشکلات شود، بنابراین:

      • در دستگاه iOS خود وارد قسمت Settings، سپس iTunes and App Stores شده، بر روی اپل آیدی خود کلیک کنید (اگر نیاز به Sign in بود، Sign in کنید). بعد از وارد شدن، به صفحه‌ی تنظیمات حساب (Account Page) منتقل می‌شود. بر روی گزینه‌ی اطلاعات پرداخت کلیک کرده و CVV کارت خود را مجددا وارد کنید. همچنین آدرس را مجددا بررسی کنید تا با اطلاعات کارت همخوانی داشته باشد.
      • البته مراحل قبل را می‌توانید به صورت آنلاین نیز انجام دهید. برای این کار، وارد آدرس https://appleid.apple.com شده و بعد از وارد کردن اطلاعات اپل آیدی خود، به قسمت Payment and Shipping رفته و بر روی گزینه‌ی Edit کلیک کنید. مراحلی که در بند قبلی گفته بود را مجددا انجام داده و بررسی کنید.

    3. اگر مشکل همچنان پابرجا بود، در کامپیوتر خود، آی تیونز را باز کنید و بر روی Store و Account کلیک کنید. به پایین صفحه رفته و بر روی گزینه‌ی Reset all warnings for buying and downloading را (بازنشانی تمامی اخطارهای خرید و دانلود) کلیک کنید.

    4. اگر همچنان با مشکل روبرو بودید، ممکن است این اخطار به دلیل مکان پیش فرض اپ استور باشد. بهتر است تنظیمات این قسمت را بررسی کنید و اگر قوانین جدیدی (Terms and conditions) ارائه شده بود، آن‌ها را تایید کنید. این کار به دو روش زیر امکان پذیر است:

        • در دستگاه iOS خود، وارد قسمت Settings و سپس iTunes and App stores شده و بر روی اپل آیدی خود کلیک کنید (اگر نیاز به Sign in بود، Sign in کنید). به قسمت اطلاعات پرداخت یا همان Payment information رفته و وارد تنظیمات Country/Region شوید. مطمئن شوید که مکان انتخابی، همان مکانی است که اپل آیدی را با توجه به آن ساخته‌اید. در صورتی که مکان اپ استور تغییر کرده بود، آن را تغییر دهید (مطابق تصویر زیر)
        • در روش آنلاین نیز می‌توانید به آدرس https://appleid.apple.com رفته و همان اقدامات قبلی را در قسمت Account انجام دهید.
          در صورتیکه مشکل شما رفع نگردید، احتمالا اتفاق خاصی برای اپل آیدی شما رخ داده و نیاز است تا کارشناسان نجات آیدی مستقیما اقدام به رفع آن نمایند.
    تغییر مکان اپ استور

    غلط بودن پسورد اپل آیدی و اخطار your apple ID or password is incorrect

    همانطور که از متن خطا مشخص است، یا نام کاربری و یا رمز عبور خود را غلط وارد می‌کنید. اگر از درست بودن هر دو مورد مطمئن هستید، احتمال قفل شدن (Lock) شدن اپل آیدی شما وجود دارد. همانطور که سرفصل‌های قبل گفته شد، ممکن است به دلیل ورود پسورد غلط، برای مدتی (24 ساعت) اجازه‌ی ورود به اکانت خود را نداشته باشید. ابتدا 24 ساعت صبر کرده و در صورتیکه مشکل حل نشد، این قسمت را مطالعه نمایید. در صورتیکه تمامی راه‌ها را امتحان کردید و نتوانستید وارد حساب خود شوید، کافی است با کارشناسان نجات آیدی در ارتباط باشید. ابتدا لیست دامنه‌های قابل پشتیبانی را مشاهده کرده و سپس باقی مراحل را دنبال کنید.
    در بعضی موارد، ممکن است شما برنامه‌ای را با یک اپل آیدی دیگر دانلود کرده باشید و حالا قصد داشته باشید که آن را با اپل آیدی جدید، آپدیت یا به روز رسانی کنید. در چنین شرایطی هم ممکن است با این اخطار روبرو شوید. در این حالت، کافی است که برنامه را پاک کرده و مجددا با استفاده از اپل آیدی خودتان آن را نصب کنید. اگر این اخطار فقط هنگام آپدیت کردن یک برنامه خاص رخ میدهد، به احتمال زیاد مشکل از همین مورد باشد.

    رفع مشکل verification failed در اپل

    این اخطار عموما هیچ ربطی به ورود اطلاعات غلط (اپل آیدی و پسورد) نداشته و در ایران، عموما بخاطر استفاده از فیلترشکن رخ می‌دهد. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، توصیه می‌شود که از VPNهای معتبری که آی پی مشخصی دارند، استفاده کنید. از آنجاییکه بعد از استفاده از VPN، تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی شما با IP مورد استفاده همخوانی ندراد، بهتر است وارد قسمت Settings و General شده و بر روی گزینه‌ی Data And Time کلیک کنید. در صفحه‌ی جدید، انتخاب ساعت و منطقه‌ی زمانی را به Automatic تغییر دهید.

    اگر مشکل هنوز پا برجا بود، یک بار از اپل آیدی خود خارج شده (Sign Out) و سپس مجددا Sign in کنید. علاوه بر آن، بهتر است که هنگام کار به اینترنت پر سرعت Wi-Fi متصل باشید. عموما استفاده از اینترنت Wi-Fi مشکلات کمتری را در مقایسه با اینترنت گوشی به همراه دارد.

    در بعضی موارد ممکن است که دستگاه شما از حالت sync با اپل آیدی خارج شده باشد. برای رفع این مشکل، از یک دستگاه دیگر استفاده کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

    1. با استفاده از یک آیفون دیگر، وارد Apple ID خود شوید (Sign in)
    2. وارد Settings شده و بر روی گزینه‌ی iCloud کلیک کنید
    3. گزینه Password and Security را انتخاب کرده و بر روی Generate Verification Code کلیک کنید.
    4. کد تایید نمایش داده شده را در دستگاه خود (دستگاهی که مشکل Verification Failed داشت) وارد کنید تا این اخطار رفع شود.
    5. همچنین اگر از برنامه‌هایی همانند VPNs یا OpenDNS و یا Cisco Umbrella استفاده می‌کنید، این برنامه‌ها را قبل از شروع به کار به کلی پاک کنید. چرا که ممکن است این اپلیکیشن‌ها، مانع از اتصال به سرورهای اپل شوند.

    حل مشکل غیر فعال شدن اپل آیدی

    غیر فعال شدن اپل آیدی ممکن است به دلایل متعددی رخ دهد، در قسمت‌های قبلی در خصوص نحوه رفع این مشکل توضیح دادیم و هر چهار روش بازیابی اپل آیدی را معرفی کردیم. برای خواندن نحوه فعال کردن اپل آیدی اینجا را کلیک کنید.
    (امکان ارسال درخواست و پرکردن فرم برای اون اپل ایدی با قرار دادن لینک قسمت ثبت سفارش )

    قبول نکردن پسورد اپل آیدی

    علت sign in نشدن اپل ایدی

    اگر هنگام ورود اپل آیدی و پسورد، با اخطار روبرو می‌شوید یا پیغام‌های مختلفی از جمله Could not sign inرا دریافت می‌کنید (به شرط اینکه از آیدی و رمز خود مطمئن هستید)، ابتدا به آدرس https://iforgot.apple.com رفته و Apple ID خود را وارد کنید. اگر بعد از کلیک کردن، با اخطارYour account has been locked for security reason مواجه شدید، این قسمت را مطالعه کنید. در غیر این صورت، به احتمال زیاد یا آیدی و یا رمز عبور خود را اشتباه وارد می‌کنید. در صورتیکه نیاز به بازیابی رمز عبور خود دارید، ابتدا به لیست اپل آیدی‌های قابل بازیابی مراجعه کرده و سپس با کارشناسان نجات آیدی تماس بگیرید.

    رفع ارور This Apple ID is not active

    چگونه اپل ايدي را فعال كنيم

    اخطار This apple ID is not active یا همان اپل آیدی شما فعال نیست، عموما بخاطر روش غلط ساخت اکانت است. از آنجاییکه در ایران، امکان استفاده از آدرس صحیح وجود ندارد، اکثر کاربران محصولات اپل، با آدرس‌های دلخواه اکانت خود را ایجاد می‌کنند. به همین دلیل هم هنگامیکه گوشی به آدرس (Location) واقعی شما دست پیدا کند، احتمال غیرفعال شدن اپل آیدی و بروز چنین مشکلی به وجود خواهد آمد. ابتدا اقدامات معمول را انجام دهید:

    1. خروج از اپل آیدی (Sign Out) و ورود مجدد (Sign in)
    2. بررسی وضعیت اپل آیدی از طریق سایت https://iforgot.apple.com
    3. فعالی کردن VPN و استفاده از IP مخصوص به کشوری که اپل آیدی در آنجا ساخته شده و آدرس داده شده است
    4. ری استارت کردن گوشی
    5. غیرفعال کردن Find my iPhone یا iPad

    در صورتیکه مشکل هم چنان وجود داشته باشد می‌توانید از خدمات تخصصی نجات آیدی برای فعال کردن اپل آیدی خود استفاده کنید.

    مشکل اپل ایدی کارتی

    همانطور که میدانید، اپل آیدی امکانات خاصی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. استفاده از چندین گیگ فضای رایگان ابری در آیکلود، دانلود برنامه‌های رایگان و یا خرید اپلیکیشن از اپ استور، گیم سنتر، تماس تصویری با فیس تایم، پیامک اینترنتی با آی مسیج، پیدا کردن گوشی مفقودی، لاک کردن گوشی دزدیده شده و … همگی جزو خدماتی است که تنها با یک اپل آیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
    اما مشکل اینجاست که این شرکت، خدمات خود را برای ایرانیان بسته و ایرانیان نمی‌توانند به سادگی برای خود اکانت ایجاد کنند. در چنین شرایطی، ساخت اپل آیدی نیاز به دانش و تجربه دارد تا بتواند اکانتی ایجاد کرد که بدون مشکل کار کرده و صاحب خود را دچار دردسر نکند.

    از آنجایی که این آیدی‌ها عموما در تعداد بالا ساخته شده تا به سرعت به دست مشتریان برسد، عموما از اطلاعات تکراری و دلخواه استفاده می‌کنند. خصوصا در قسمت Security Questions (که باید از آن برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد)، این اطلاعات دلخواه بوده و برای شخص شما ساخته نشده است. به همین جهت، همواره باید از اپل آیدی کارتی خود مراقبت کرده و تحت هیچ شرایطی آن را از دست ندهید. بهترین راهکار این است که بعد از خرید اپل آیدی نسبت به تغییر رمز، تصحیح جواب سوالات امنیتی اقدام نموده و آن را در جایی مطمئن ذخیره کنید تا همواره به آن دسترسی داشته باشید. چرا که اگر احیانا رمز عبور و یا حتی خود اپل آیدی را فراموش کنید، امکان بازیابی آن بسیار دشوار خواهد بود.

    بازیابی اپل آیدی کارتی

    اگر رمز عبور اپل آیدی کارتی را فراموش کرده و سایر اطلاعات (پاسخ به سوالات امنیتی) را نیز نمی‌دانید، تنها راه بازیابی آن، استفاده از کد ارسال شده به ایمیل است. بدین منظور، ابتدا نگاهی به لیست اپل آیدی‌های قابل بازیابی توسط نجات آیدی بیندازید و در صورتیکه این دامنه‌ی اپل آیدی خود را داخل لیست مشاهده کردید، به این آدرس رفته و درخواست بازیابی اپل آیدی خود را بدهید. منظور از دامنه‌ی اپل آیدی، آن قسمت از اپل آیدی است که بعد از علامت @ آمده است. مثلا در آیدی myname@example.com، نام دامنه مورد استفاده برای ساخت اپل آیدی شما، @example.com است. در نظر داشته باشید که بازیابی اپل آیدی، عموما بین 2 الی 7 روز زمان خواهد برد.

    ایمیل‌های قابل بازیابی

    در ادامه، تمامی ایمیل‌های قابل بازیابی نمایش داده شده است. برای پیدا کردن ایمیل خود، از کلید ترکیبی کنترل + F استفاده کرده و ایمیل خود را وارد کنید.

    useridcard.com appleusaa.com usappid.net usappid.info iidcard.com
    iidmail.com appleland.in u-id.us 1appleid.com cardappleid.com usa.com apple7us.com
    buyappleid.net email724.com iidmail.org appleidsale.com google.com idusa-usa.com
    iiduser.com emperatooor.com idapplecore.com 1appidah+gmail.com 1appidac+gmail.com
    cardidusa.com ukidcard.com empcard.org idusa-usa.com appleusaa.com cardappleid.comaappleeid.com
    applecard.info applecard.usmehrvillaapp@mail.com nobmail.com appcenter.usappleid88@usa.com appleid881900@usa.comusa-set.com
    win-usa.com mailfa.com prousid.com appleidcard.co userid.co appleluxury.com iyahoo.us
    idcenter.us appleidcard.info appleidcard.com userid.co 24apple.com iidcard.us iidcard.org
    iidcard.info iidcard.net iidmail.us iidmail.net iidmail.info usacard.com usaidcard.com
    usaappleidcard.com iappleid.us userid.cards usaapid safeiid.com mail.com apple4usa.com
    myway.com m110id*@gmail.com usid*@gmail.com appleuserus.com usa-on.com

    ipluscard.com Applecard.co m110id@gmail.com Mail.ru Applecard.net
    Cardappleid.com Applestoreid.info 1appidab@gmail.com 1appidag@gmail.com Usa724.com
    iemailx.com soft-usa.com oneappleid.com iappleidcard.us applehig@gmail.com imailid.com
    iapplecard.info iapplecard.com Vipcardid+@gmail.com Cardpid+@gmail.com batisco.com
    Fastmail.com 1appidae+@gmail.com Cardidus.com Appleid@yahoo.com Appleland@usa.com
    itunesid.net appleid.biz appleid.vip appleid.black appleus20.com applecore.com appleidusa.com
    apple7us.com iicloud.com apple24.in appleidbuy.com Buyappleid.net Empratooor.com
    Uapplelife.com Vip**@fastmail.com Usappid.com Aicir.com Batis.com iidmail.us Applecard.us
    Appstoreid.info iyahoo.com iappleid.com Appleuserus.com Usxid.com Appleidemp.com
    Applecore.in Apple10.com Usacard.net Myiidc.com idcardus.com iaccount.us Cardid.us
    Applecard.com Apmd***@mail.ru 7applehig***@mail.com Zmzk1657@mail.com Rory***@usa.com
    Toby****@usa.com Saul**@usa.com Apple**@usa.com Zxc**@usa.com Higcard**@usa.com
    Odis**@usa.com Id.card**@usa.com

    Appleid**@usa.com Appleland**@usa.com apple3**@usa.com Apid**@usa.com
    Usaapid+**@gmail.com apidusm60+**@gmail.com 1appleidae+**@gmail.com padidehsoft.comw.appid**@yahoo.com
    a.appid**@yahoo.com Sapp.id**@yahoo.com Winrd1-m**@yahoo.com OnefappUserid1-a**@yahoo.com
    apple-userid.comItuneid**@yahoo.com Onesapp**@yahoo.com Appid**@yahoo.com **@yahoo.com
    **@yahoo.com Appleid**@yahoo.com Store**@yahoo.com Appid**@yahoo.com Id.club**@yahoo.com
    Apmd**@yahoo.com usa-pin.comAppleiland.us mailemp.com appleidcard.org mailemp.com
    us-apple.us gubd@mail.com appstoreusaid@gmail.com applesupport@icloud.com nsxmail.in
    apusm*****@mail.com rincoid.comapmd9-****@yahoo.com id***@Applecard.co Safeicard+***@gmail.com
    ios-iran.com usid…@gmail.com iid2.netusacard.net appleiduas.com macstudio***@icloud.com
    macstudio***@gmail.com iphoneidcard.netiphoneidcard.com drtp7809@mail.com ws5769+،*@yahoo.com Myiidc.infoiid3.net iid4.net appleid20.com intel-appleid.com
    applecard.biz Myiidc.com 4applehig***@gmail.com cyberidcard+**@gmail.com appleidusa.orgapple-userid.com
    1appidm+**@gmail.com Appstore_***@yahoo.com icloud-acc.comiidpro.com 1appidk+*@gmail.com
    Xppid…@yahoo.com wapp.id*@yahoo 7475am**@mail.com Appleiid.com Appleiid.us usa-pin.com applehig
    idcardus hbvipcard 20myid iid2vip vipcardid myappleeappleusalla sstappid usamacid.com
    iidsafe+@gmail.com glorymail.info iidcardidcardapple.us usapplepro.com appemp.com
    usapplepro.com Myiidc.netappleiid.org.gem-fast.com Applecard.us Applecard.info Applecard.net Lapinmail.com
    Lapinmail.net Lapinmail.org Lapinmail.info Ikeenmail.com Ikeenmail.us Loyalmail.com
    Potentmail.com  Potentmail.net Glorymail.org Appleiid.net
    Appleiid.info Isuremail.info Iwellmail.com Iwellmail.us Isuremail.com Isuremail.us
    idparsanet+***@gmail.com applelicense.com pppid..@yahoo.com  myapplee…@usa.com appleid…@usa.com golemid.com
    cappid…@yahoo.com idcardus.com Appleid78000taappleid99000@yahoo.com Cuidusa+1000@gmail.com
    Cuappid+1000@gmail.com Appelak.comUsappid2+1000@gmail.com appleidus…@mail.ru kharideappleid.com  usid2.commiranamail.com 7374am…@mail.com applecard.ir
    buyappleid.net Myiidc.usidparsanet***@usa.com isafeacc.com iapplecard…@usa.com
    appidpro.com usid3.com Myid+…@gmail.com mailemp.comUsacardid+1000@gmail.comusa-appleid.com
    online-appleid.com usid1.com icloudid.info appstoreid.info idevice@asia.com a-id.ir
    idstore…@yahoo.com idpackusa+@gmail.comgo4id.net aappleeid.com icardsell.com amitis-group.info
    appleidsell.com appidusa.com mrkem.com apple-gold.com Idpack+…@gmail.com

    trashcanmail.com us.@gmx.com app20net+@gmail.com  Sib…@usa.comiamid@gmail.com pokemail.net appemp.com
    appleidemp.com mya-id.comempcard.org emperatooor.ir emperatooor.org empmail.pro
    icardsell.comempsprint.com empstore.org empstoreid.net empuser.org goldemp.infomyemp.net
    emperatooor.org summerid.com usemp.pro iappleid24.comwinterid.info appleiid.net
    appleidcenter.com iid.cards.idlla.com appleidlla.com persiaspare@gmx.com Sparepersia@gmx.com
    Persiamobile@gmx.com Wes@gmx.com Wdx@gmx.com Swasa@gmx.com Axs@gmx.com Drf@gmx.com
    Sder@gmx.com Faratelid@gmx.com appleid…..@yahoo.comIdsuapps@gmx.com Appid@gmx.com
    Fadak@gmx.com iaccsafe.comWisa@gmx.com Des@gmx.com Def@gmx.com Wsx@gmx.com Ghaem@gmx.com
    Mobileseven@gmx.com Bagherianstore@gmx.com Usidt@gmx.com persiaspare@fastmail.com
    Sparepersia@fastmail.com Persiamobile@fastmail.com Wes@fastmail.com Wdx@fastmail.com
    Swasa@fastmail.com Axs@fastmail.com Drf@fastmail.com Sder@fastmail.com Idsuapps@fastmail.com

    Appid@fastmail.com Fadak@fastmail.com Wisa@fastmail.com Des@fastmail.com
    Def@fastmail.com Wsx@fastmail.com Faratelid@fastmail.com Mobilehamid@fastmail.com
    Ghaem@fastmail.com Mobileseven@fastmail.com Bagherianstore@fastmail.com Usidt@fastmail.com
    persiaspare@outlook.com Sparepersia@outlook.com Persiamobile@outlook.com Wes@outlook.com
    Wdx@outlook.com Swasa@outlook.com Fadak@outlook.comDrf@outlook.com Mobilehamid@gmx.com
    appsidmail@gmail.com Appid@outlook.com Axs@outlook.com Wsx@outlook.com Sder@outlook.comWisa@outlook.com
    Des@outlook.com Def@outlook.com Idsuapps@outlook.com Faratelid@outlook.com Mobilehamid@outlook.com
    Ghaem@outlook.com Mobileseven@outlook.com Bagherianstore@outlook.com Usidt@outlook.com
    persiaspare@hotmail.com Sparepersia@hotmail.com Persiamobile@hotmail.com Wes@hotmail.com
    Wdx@hotmail.com Swasa@hotmail.com Axs@hotmail.com Drf@hotmail.com Sder@hotmail.com
    Idsuapps@hotmail.com Appid@hotmail.com Wisa@hotmail.com Des@hotmail.com Def@hotmail.com
    Wsx@hotmail.com Faratelid@hotmail.com Mobilehamid@hotmail.com Ghaem@hotmail.com
    Bagherianstore@hotmail.com appleidcenter.com

    Mobileseven@hotmail.com Usidt@hotmail.com Usaid@usa.com meloudicard@mail.com
    Fadak@hotmail.com apple-gsm.com dkmd@mail.com etlgr.com proappid.com storecard@mail.com
    applesara.id@hushmail.com hushmail.com summerid.com iamid@gmail.com Apple.gsm@usa.com
    beeids.com meloudicard@gmail.com myidcard.usravitelstore.com idapplecore.com partian.netidapplecore.com
    useapple.net appleland@usa.com balsacenter.com appleus@usa.com mrappleid.com iapplecenter.net
    idcard.@mail.com idapplelnc.com skytmobile.com zalk20-@yahoo.com idoneo.@yahoo.com

    usaapplecard.com mailer724.com gmticards.com B12u@fastmail.com
    Kd17@fastmail.com d47w@fastmail.com ed47c@fastmail.com we21@fastmail.com appleicard.com
    appleicard.co icard.us icardid.us icardid.com ipluscard.com outlook.com appleicard.us
    usicardid.us usicard.us icardus.us Appid.me Ipackus+@gmail.com tgcf@mail.com Applestore@usa.com
    v.idone6310@yahoo.com id@yandex.com.app.idcard@mail.com safeiidgp2+****@gmail.com
    accicard+****@gmail.com appid@mail.com safeiidgp+****@gmail.com iidsafe+****@gmail.com
    proappid.com safeiacc+****@gmail.com iaccsafe+****@gmail.com idcard.mail.com Cliffv@gmail.com
    Malia@list.ru Josselyn.k@gmail.com 8Ford.@mail.ru tory@mail.ru Mareli.@mail.com
    chloewade@mail.com usauser@mail.com I.apple@usa.com mforopontowa@mail.ru iosid.net
    appngx.com iidpro.net 4412appleid@usa.com ahmn48.com applestore@usa.com applestore@myway.com
    senatorid@usa.com

    vipcardid@email.com applestore@gmail.com applestore@gmx.com mohmal.com
    mobilehezareh@yahoo.com user-email.com apleid.us appstore@yahoo.com 1appidag+info@gmail.com 1appidae+info@gmail.com
    1appidac+info@gmail.com 1appidf+info@gmail.com 1appidab+info@gmail.com 1appidam+info@gmail.com
    1appidah+info@gmail.com nmicard loneid@yahoo.com appid@yahoo.com mitidone@yahoo.com
    btidone@yahoo.com o.oneid@yahoo.com uoneapp@yahoo.com oaic@yahoo.com eidparsa@yahoo.com
    parsanet@yahoo.com onesapp@yahoo.com 20myid@usa.com e.idparsaner@yahoo.com code79@yahoo.com -boneid@yahoo.com
    store@yahoo.com znmi@yahoo.com

    joneid@yahoo.com dtidone@yahoo.com cardpid@gmail.com jid.parsanet@yahoo.com
    kp.nmi@yahoo.com nmicard@yahoo.com gnmi@yahoo.com vnmi@yahoo.com cidoapp@yahoo.com toneapp@yahoo.com
    zakta@yahoo.com l.idone@yahoo.com

    بازیابی اپل ایدی usa.com

    یکی از دامنه‌هایی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته و عموما برای بازیابی دچار مشکل می‌شود، اپل آیدی usa.com یا www.usa.com است. به همین جهت، یک مقاله‌ی اختصاصی برای بازیابی اپل آیدی usa.com در سایت منتشر کردیم تا ساده‌تر بتوانید درخواست بازیابی خود را ثبت نمایید.

    به دلیل استانداردهای امنیتی شرکت اپل، احتمال غیرفعال شدن اپل آیدی در چندین حالت وجود دارد. اول اینکه رمز اپل آیدی خود را چندین بار اشتباه وارد کنید، دوم اینکه در پروسه‌ی پرداخت برای یک محصول مشکلی پیش آمده باشد و سوم هم بخاطر فعالیت در ایران و تغییر IP دستگاه هنگام وارد شدن به App store. در هر سه حالت، اصلا جای نگرانی نیست، مراحل زیر را دنبال کنید.

    هر زمان رمزی وجود داشته باشد، احتمال فراموشی آن نیز هم هست. اگر با چنین مشکلی روبرو شدید، اصلا نگران نباشید، شما تنها نیستید. اگر پسورد خود را فراموش کردید، قاعدتا باید پسورد خود را بازیابی کنید تا بتوانید مجددا به اکانت خود دسترسی داشته باشید. در اولین مرحله، وارد https://appleid.apple.com شوید و بر روی دکمه Forgot Apple ID or password کلیک کنید (مطابق تصویر زیر).

    اگر در زمان ایجاد اکانت خود، به سوالات انتخاب شده درست پاسخ داده باشید، میتوانید با انتخاب گزینه‌ی Answer security questions، رمز عبور خود را ریست کنید. این سوالات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن، تاریخ تولد و چند سوالی است که شما پیشتر به آن پاسخ داده‌اید.

    گر ایمیل را درست وارد کرده باشید، لینکی برای بازنشانی رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد که با کلیک کردن بر روی آن، به صفحه‌ی جدیدی برای تغییر رمز منتقل خواهید شد. اگر ایمیل متعلق به خودتان نبوده و یا فرد دیگری برای شما، اکانت را ساخته باشد، به همان فرد مراجعه کنید و لینک را از وی دریافت کنید.

    در دستگاه تایید شده، وارد Setting و سپس iCloud شده و بر روی نام اکانت خود کلیک کنید. سپس گزینه‌ی Password and Security را کلیک کرده و نهایتا نیز Change Password را انتخاب کنید تا بتوانید به سادگی رمز عبور اپل آیدی خود را تغییر دهید.

    این اخطار عموما زمانی رخ میدهد که شما اطلاعات مربوط به کارت (گیفت کارت یا سایر روش های پرداخت) را تنظیم کرده باشید، اما مشکلی در روند خرید اتفاق افتاده باشد. تا زمانیکه این اخطار رفع نشود، کاربر نمی‌تواند هیچ برنامه‌ی دیگری (حتی رایگان) را دانلود و نصب کند. برای حل این مشکل:

    این اخطار عموما هیچ ربطی به ورود اطلاعات غلط (اپل آیدی و پسورد) نداشته و در ایران، عموما بخاطر استفاده از فیلترشکن رخ می‌دهد. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، توصیه می‌شود که از VPNهای معتبری که آی پی مشخصی دارند، استفاده کنید. از آنجاییکه بعد از استفاده از VPN، تنظیمات ساعت و تاریخ گوشی شما با IP مورد استفاده همخوانی ندراد، بهتر است وارد قسمت Settings و General شده و بر روی گزینه‌ی Data And Time کلیک کنید. در صفحه‌ی جدید، انتخاب ساعت و منطقه‌ی زمانی را به Automatic تغییر دهید. در صورتیکه مشکل هنوز رفع نشده، مراحل زیر را دنبال کنید:

    غیر فعال شدن اپل آیدی ممکن است به دلایل متعددی رخ دهد، در قسمت‌های قبلی در خصوص نحوه رفع این مشکل توضیح دادیم و هر چهار روش بازیابی اپل آیدی را معرفی کردیم. برای خواندن نحوه فعال کردن اپل آیدی اینجا را کلیک کنید.

    همانطور که میدانید، اپل آیدی امکانات خاصی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اما مشکل اینجاست که این شرکت، خدمات خود را برای ایرانیان بسته و ایرانیان نمی‌توانند به سادگی برای خود اکانت ایجاد کنند. در چنین شرایطی، ساخت اپل آیدی نیاز به دانش و تجربه دارد تا بتواند اکانتی ایجاد کرد که بدون مشکل کار کرده و صاحب خود را دچار دردسر نکند. به همین منظور، متخصصان اپل آیدی کارتی را ایجاد کرده (یک ID کاربردی) و در اختیار شما قرار می‌دهند.

    از آنجایی که اپل آیدی‌های کارتی عموما در تعداد بالا ساخته شده تا به سرعت به دست مشتریان برسد، عموما از اطلاعات تکراری و دلخواه استفاده می‌کنند. خصوصا در قسمت Security Questions (که باید از آن برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد)، این اطلاعات دلخواه بوده و برای شخص شما ساخته نشده است. برای رفع این مشکلات:

    4.5/5 - (60 امتیاز)
    آخرین مقالات
    بازیابی اپل آیدی
    ریکاوری اپل آیدی ❤️ آموزش گام به گام بهترین و مطمئن ترین روش

    در این مقاله، بهترین و مطمئن‌ترین روش ریکاوری اپل آیدی را به شما آموزش خواهیم داد. در نظر داشته باشید که ریکاوری apple id نیازمند انجام چند مرحله است که در ادامه بیان خواهد شد.

    بازیابی اپل آیدی usa.com
    ریکاوری و بازیابی اپل آیدی Www.usa.com یا @usa.com

    یکی از دامنه هایی که نجات آیدی قادر به بازیابی آن است، دامنه ی www.usa.com یا همان @usa.com است. برای حل مشکل این اپل آیدی کافی است که در سایت اصلی، درخواست خود را ثبت نمایید.

    46 دیدگاه دربارهٔ «حل تمام مشکلات اپل آیدی – رفع تمام اخطارهای Apple ID»

    1. حمید امینی کیا

      سلام خسته نباشید من مشکل ورود به اپ استور دارم و خطای cloud not sign in
      Authontion Faled
      میده

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        سلام.
        یکی از دلایل عدم ساین شدن میتواند به خاطر ip باشد.

    2. من background app refresh گوشیم روشنه بعد تو برنامه ها نمیتونم عکس بفرستم تو ستینگ هم رفتم تا خاموشش کنم نشد یه حالته که نمیشه خاموشش کرد میشه بگین چطوری خاموشش کنم؟ ( خودم احساس میکنم مشکل اینکه برنامه هام عکس نمیفرستخ از اونه )

    3. مرتضی صادقی

      سلام پسوورد خودم چند بار اشتباه زدم الان درستشم قبول نمیکنه

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        با سلام.
        در صورتی که برای چند بار رمز عبور خود را به اشتباه وارد کرده باشید ، احتمال لاک شدن اپل آیدی شما وجود دارد. و باید با استفاده از سوالات امنیتی یا ایمیل نجات ، رمز رو بازیابی کنید

    4. سعید جعفری گلنگشی

      سلام خسته نباشید
      من با یه مشکل خیلی نادر مواجه شدم
      اپل ایدی رو از توی سایت اپل پاک کردمش
      و قبلش یادم نبود از روی مک بوکم ساین اوتش کنم
      ایا راهی هست برای ساین اوت کردن اپل ایدی پاک شده؟؟؟؟
      یا یه راهی ک بشه این اپل ایدی رو ریمو کرد رو دستگاه دستگاه ب محض وصل شدن ب وای فای ارور میده ک‌برای اپل ایدی مشکلی پیش اومده وقتی میری ستینگ میگه پسوردو بزن پسوردو میزنی میگ‌همچین اپل ایدی نداریم
      بعد دوباره میگ بزن ساین اوتم‌نمیشه

    5. سلام . من اپل ایدیم رو میخوام خودم درست کنم ولی کد تاییدش برای ایمیلم نمیاد علتش چیه؟

    6. سيد يعقوب

      سلام خوبين من وقتي كه ميخوام يه برنامه از داخل appstore دانلود كنم يه صفحه مياد complete your apple id و بعد از اين كزينه اصلا رد نميشه صفحه بعدي رو هم نمياره حتي با apple موافقت ميكنم

    7. سلام وقت بخیر ، برام اپل آیدی ساختن اما وقتی وارد میشم با ارور این کرکت یا لاک شدن مواجهه میشم ، میتونید کمکم کنید 🙏🏻

    8. اناهيتا

      سلام گوشيم از من پسورد ائل ايديم رو ميخواد منم درست ميزنم ولي ميگه اشتباهه چيكار كنم
      مطمئنم كه درسته

    9. پسورد اشتباه زدم چن بار الان شماره موبايل ميخواد برا تاييد دو مرحلهاي شمارم برا ايران نيست

    10. سلام مشکل من اینه وقتی اپل ایدی دارید مکنم و بعد پاسوارت شو و بعد کد می‌خواد. اون کد به یه شماره. دور ازدسترس میره هالا چیکار کنم.

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        سلام علی عزیز
        درخواست خود را در وبسایت نجات آیدی وارد کنید.
        پشتیبانی نجات آیدی

    11. سلام جدیدا وقتی از طریق اپ استور برنامه ها رو میخوام اپدیت یا دانلود کنم اتومات به صحفه sign in to the iTunes store میره و پسورد اپل ای دی میخواد با وارد کردن پسورد باز پیغام خطا میده.امکان دانلود یا اپدیت از اپ استور ندارم (البته اپدیت همه برنامه ها به مشکل برنخورده اما مثلا تلگرام ،کروم، فایل هاب …. مجبور شدم حذف و مجدد نصب کنم . اما برنامه های جدید امکان نصب ندارم) . فقط هم از یه اپل ای دی تا به حال استفاده کردم . لطف می کنید راهنمایی بفرمایید و اینکه دلیلش چی میتونه باشه. ios هم اپدیت هست.

    12. سلام
      appleid خودم رو در نجات آی دی وارد میکنم کد فعالسازی برام ارسال نمیشه ، لطفا کمک کنید

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        سلام Nasrin عزیز
        لطفا مجددا اقدام نمایید. مشکل برطرف شده است.
        پشتیبانی نجات آیدی

      2. پشتیبانی نجات آیدی

        سلام
        از شماره تلفن دیگری برای ثبت سفارش استفاده کنید

      3. سلام…كوشي رو (iOS 10) إز دوستم كفرتم أبل أيدي روش بود ريست كردم خودم جديد بسازم خراب شد بآهاش بسورد ارش كرفتم ديكه نشد كه با إيميل قبليش برم…با إيميل خودم و با ادرس جعلي و تلفن جعلي كه مبرم we’ve run into a problem please try again later مياد ….لطفا

    13. سلام اپل آدی من کارتی بوده و الان قفل شده و رمزم رو نمیشناسه ، سوالات امنیتی و ایمیلی که فروشنده وارد کرده رو هم نمی دونم ، چطور باید این مشکل رو حل کنم؟؟

    14. پشتیبانی نجات آیدی

      سلام امین عزیز
      لطفا درخواست خود را در سایت https://www.nejatid.com/ ثبت نمایید. پشتیبانان نجات آیدی به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.

    15. نامور عابدینی

      سلام
      من هر برنامه ای را برای آپدیت یا دانلود میزنم پیغام ستینگ مجدد اطلاعات حساب را میدهد ، قبلا بدون کردیت کارت بودم ولی بعد از یک خرید با کردیت کارت مداوم میگوید که اعتبار آن تمام شده و مجدد باید اطلاعات حساب خود را بدهید و مانند قبل نمیتوانم برروی بدن حساب کلیک کنم ، حل نمیدانم چطور مشکلم را حل کنم؟

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        نامور عزیز
        لطفا به قسمت تماس با ما در وبسایت nejatid.com رفته و مشکل را با کارشناسان نجات آیدی در میان بگذارید.

    16. سلام شما ميدونيد چجوري بايد اين خطا در خريد درست كنم
      Your purchase could not be complete

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        علی عزیز
        لطفا مشکل خود را در سایت nejatid.com ثبت نمایید.

    17. سلام اپل ایدیم کارتی بوده والان قفل شده وازم رمز میخواد من رمزش یادم نیس و هیچ دسرسی ب رمزم ندارم الان چطور باید حذفش کنم یه جدید بزارم رو گوشیم لطفا راهنماییم کنید

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        یحیی عزیز
        لطفا درخواست خود را در سایت nejatid.com ثبت نمایید.

    18. سلام من هر پسووردی رو انتخاب میکنم برای ساخت اپل ایدی با ارور پسوورد شما ضعیف و قابل حدس زدن است مواجه میشم و اون پسوورد هارو داخل سایت هایه دیگه امتحان میکنم و پسوورد های قوی هستن ولی داخل ایتونز با این ارور مواجه میشم

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        محمد عزیز
        لطفا وارد سایت اصلی نجات آیدی شده و درخواست خود را ثبت نمایید
        با تشکر

    19. با سلام
      من با درست کردن سه اپل ایدی متفاوت و مختلف موبایلم دیگر نمیگذارد نه اپل ایدی جدیدی را درست کنم و نه میگذارد اپل ایدی های قبلیم را بگذاریم
      اگر کمکم کنین ممنونتون میشوم

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        مهدی عزیز
        لطفا وارد سایت اصلی نجات آیدی شده و درخواست خود را ثبت نمایید
        با تشکر

    20. سلام خسته نباشيد يكي از دوستانم بي اجازه رمز اپل آيديمو تغيير دادن من ميخواهم كه همون رمز اولم باشه منتها در سايت همون رمز اول رو ثبت نميكنه و اخطار ميده كه رمز بايد طولاني و فلان باشه اما در صورتي كه اين رمز قبل برايم ثبت شده بود لطفاراهنمايي كنيد با تشكر

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        سمیرای عزیز
        لطفا به وبسایت nejatid.com مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
        با تشکر
        نجات آیدی

    21. رسول سالمی

      سلام وقت بخیر
      من حدودا ۲سال پیش یه اپل آیدی کارتی خریداری کردم بعد نمیدونم چی شد که اقدام به تغییر رمز عبور اپل آیدی و سوالاتش کردم اون اپل آیدی رو هم رو دو تا گوشی استفاده می‌کردم هردوتا گوشی هم برای خودم بود ۳روز پیش یه پیام اومد دقیقا یادم نیست چی بود الان از اون روز دو تا گوشی هم قفل شده هر چقدر اپل آیدی رو وارد میکنم پیام Incorrect Apple ID or Password میاد لطفا منو راهنمایی کنین جفت گوشی‌ام هم غیر فعال شدن.
      ممنون

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        رسول عزیز
        لطفا به وبسایت nejatid.com مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت.
        با تشکر
        نجات آیدی

        1. رضا پارسل

          سلام پسوورد يادمه اما خوداپل ايدي يادم نيست از اين usa كارتيا هست ممنون ميشم كمك كنيد.

          1. پشتیبانی نجات آیدی

            سلام
            درخواست خود را در قسمت سفارشات سایت nejatid.com ثبت کنید. همکاران من در اسرع وقت به آن رسیدگی میکنند

    22. حانیه جمشیدی

      خیلی ممنونم. این مقاله کمک کرد که بتونم مشکلمو حل کنم. مرسی

      1. سلام اپل ایدیم کارتی بوده والان قفل شده وازم رمز میخواد من رمزش یادم نیس و هیچ دسرسی ب رمزم ندارم الان چطور باید حذفش کنم یه جدید بزارم رو گوشیم لطفا راهنماییم کنید

      2. پرنيان

        ببخشيد من مشكلم اينه ك يكبار يك اپل ايدي درست كردم و ب دلايلي حذفش كردم حالا نميدونم زدم حذف يا به اشتباه يچيز ديگ زدم و الان ك ميخام يه اپل ايدي جديد درست كنم همه مراحلو ميرم ولي اخرش ميزنه درست كردن اين اكانت در اين تايم نميشه و در هر زماني اين كارو كردم دوباره همينو اودر ميشه كمكم كنيد؟😭😓

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا