ریکاوری و بازیابی اپل آیدی Www.usa.com یا @usa.com

بازیابی اپل آیدی usa.com

دامنه ی www.usa.com یا به اختصار، دامنه‌ی @usa.com یکی از دامنه های پرکاربرد برای ساختن اپل آیدی کارتی بوده و بسیاری از اپل آیدی‌های موجود، با استفاده از این دامنه ساخته شده است. همانطور که در مقاله حل تمام مشکلات اپل آیدی کارتی توضیح دادیم، در بعضی مواقع ممکن است اپل آیدی به خاطر مشکلات پیش آمده لاک شده و دسترسی شما به آن محدود شود. در این مقاله قصد داریم تا به صورت اختصاصی به این دامنه‌ی خاص بپردازیم.

ریکاوری و بازیابی اپل آیدی Www.usa.com یا @usa.com
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    نقش دامنه در ساخت اپل آیدی چیست؟

    در حقیقت دامنه‌ی انتخاب شده نقش و کاربرد خاصی در کارآمدی اپل آیدی ندارد. همانگونه که بسیاری از افراد با استفاده از جیمیل (دامنه‌ی Google) یا ایمیل (دامنه‌ی Yahoo) اپل آیدی خود را می‌سازند، بعضی از افراد نیز ممکن است با دامنه‌ی دلخواه خود، اپل آیدی خود را ایجاد کنند. زمانیکه شما اپل آیدی کارتی خریداری می‌کنید، عموما از دامنه‌هایی به غیر از دامنه‌های پرکاربرد (همانند جیمیل، ایمیل، هاتمیل و …) استفاده می‌شود. یکی از دامنه‌هایی که برای ساخت اپل آیدی کارتی استفاده شده، دامنه‌ی @usa.com بوده که در حقیقت متعلق به سایت www.usa.com است.

    دامنه ی www.usa.com

    ساکنان آمریکا و یا کسانیکه قصد بازدید یا کسب اطلاعات عمومی از آمریکا را داشته باشند، می‌توانند از خدمات سایت usa.com استفاده کنند. این سایت بیشتر اطلاعات جغرافیایی همانند آدرس‌ها و کد پستی‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. به دلیل دسترسی آسان به این اطلاعات (که برای ساخت اپل آیدی کارتی نیز نیاز بود)، بسیاری از این اپل آیدی‌ها با استفاده از همین دامنه و با نماد @usa.com ساخته شدند. همانطور که در مقاله‌ی حل تمامی مشکلات اپل آیدی مطرح کردیم، ممکن است به دلیل مشکلات پیش آمده، نیاز به بازیابی رمز عبور این اپل آیدی‌ها باشد. اما از آنجایی که دسترسی به این دامنه (و ایمیل‌های آن) برای شما غیرممکن است، فرآیند بازیابی اپل آیدی @usa.com برای افراد غیر متخصص، غیر ممکن می‌شود.

    بازیابی اپل آیدی @usa.com

    متخصصان نجات آیدی می‌توانند با استفاده از تخصص خود، این اپل آیدی را برای شما بازیابی کرده و رمز جدیدی را در اختیار شما قرار دهند. همانطور که می‌دانید، اپل آیدی نقش بسیار مهمی در دسترسی به اطلاعات و برنامه‌های گوشی‌های آیفون و کلا دستگاه‌های مختلف اپل را داشته و بنابراین، به این سادگی‌ها نمی‌توان قید آن را زد. در ادامه، نحوه‌ی ثبت درخواست برای بازیابی این دامنه را به شما آموزش می‌دهیم.

    ثبت درخواست برای بازیابی اپل آیدی www.usa.com

    ابتدا لازم است تا وارد وبسایت نجات آیدی شده و از میان خدمات تخصصی ارائه شده، گزینه‌ی بازیابی و آنلاک اپل آیدی را انتخاب نمایید (در تصویر زیر، با باکس قرمز نمایش داده شده است).

    بازیابی اپل آیدی usa.com

    در مرحله دوم لازم است تا شماره تماس خود را وارد کنید تا پیامک حاوی کد تایید برای شما ارسال شود (مطابق تصویر زیر):

    سفارش ریکاوری اپل آیدی کارتی

    پس از اینکه شماره تماس خود را وارد کردید، برروی دکمه “ارسال پیامک” کلیک کنید تا در کمتر از چند ثانیه، پیامکی حاوی یک کد چند رقمی برای شما ارسال شود. این کد را باید در کادر اول صفحه‌ی جدید وارد نمایید. لازم به ذکر است که مجموعه نجات آیدی پیش از ارزیابی امکان بازیابی اپل آیدی، هیچگونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد کرد. پس از دریافت کد، این کد چند رقمی را در همان باکس وارد کرده و برروی تایید کد، کلیک نمایید. در گام بعدی، نیاز است تا اطلاعات مورد نیاز را ثبت نمایید.

    اطلاعات مورد نیاز برای بازیابی اپل آیدی کارتی

    اطلاعات مورد نیاز فوق را تکمیل نموده و برروی دکمه ثبت سفارش کلیک نمایید. کارشناسان نجات آیدی در اسرع وقت، بررسی‌های لازمه را انجام داده و تنها در صورتیکه امکان بازیابی اپل آیدی usa.com شما وجود داشته باشد، با شما تماس گرفته تا مراحل بعدی جهت آنلاک اپل آیدی شما، انجام شود.

    ثبت سفارش بازیابی اپل آیدی کارتی

    پس از تایید ثبت سفارش، کد پیگیری از طریق پیامک ارسال خواهد شد. با استفاده از این کد پیگیری و شماره موبایل خود، می‌توانید از باکس پیگیری سفارشات استفاده نموده و از مراحل انجام کار خود، اطمینان حاصل پیدا کنید. نمایی از باکس پیگیری سفارش، در تصویر زیر نمایش داده شده است.

    پیگیری سفارش آنلاک اپل آیدی

    برای بازیابی کردن اپل آیدی با دامنه usa.com، تنها کافی است که ابتدا به وبسایت نجات آیدی مراجعه کرده و برروی گزینه آنلاک و بازیابی اپل آیدی کلیک نمایید. سپس می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، نسبت به آنلاک یا بازیابی اپل آیدی خود، اقدام نمایید.

    مجموعه نجات آیدی تا پیش از بررسی امکان آنلاک اپل آیدی، هیچگونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد کرد. تعیین هزینه، صرفا پس از بررسی شرایط اپل آیدی شما و همچنین بررسی کامل امکان رفع مشکل، انجام خواهد شد.

    4.7/5 - (88 امتیاز)
    آخرین مقالات
    بازیابی اپل آیدی
    ریکاوری اپل آیدی ❤️ آموزش گام به گام بهترین و مطمئن ترین روش

    در این مقاله، بهترین و مطمئن‌ترین روش ریکاوری اپل آیدی را به شما آموزش خواهیم داد. در نظر داشته باشید که ریکاوری apple id نیازمند انجام چند مرحله است که در ادامه بیان خواهد شد.

    حل تمام مشکلات اپل آیدی – رفع تمام اخطارهای Apple ID

    گوشی‌های آیفون طرفداران بسیار زیادی در ایران و جهان دارد. با این حال، این گوشی‌های لوکس در ایران با مشکلاتی همراه هستند که اکثرا هم مربوط به اپل آیدی هستند.

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا