ریکاوری اپل آیدی ❤️ آموزش گام به گام بهترین و مطمئن ترین روش

بازیابی اپل آیدی

اهمیت اپل آیدی

اگر به دنبال ریکاوری اپل آیدی هستید، پس قطعا پیش از این، از خدمات بی‌نظیر و اهمیت اپل آیدی در استفاده از محصولات شرکت apple خبر دارید. با این حال، بهتر است بدانید که هسته‌ی مرکزی دریافت تمامی خدمات اپل در تمامی دستگاه‌های آیفون، مک، آیپد و آیپاد، داشتن یک اپل آیدی است. با ایجاد اپل آیدی، کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را به یکدیگر متصل یا اصطلاحا Sync نموده تا به اطلاعات مهم خود، از طریق تمامی دستگاه‌ها دسترسی داشته باشند.

برای استفاده از خدمات و قابلیت‌های محصولات شرکت اپل، نیاز است تا ابتدا اپل آیدی (که رایگان هم هست)، ایجاد شده و پس از آن، از قابلیت‌هایی همچون موزیک، اپ استور، آی مسیج، فیس تایم و مهمتر از همه، اپ استور، استفاده کرد. اما اگر پسورد اپل آیدی خود را فراموش کردید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ در چنین زمانی، باید به دنبال روشی امن و مطمئن برای ریکاوری اپل آیدی باشید. در این مقاله، بهترین و سریع‌ترین روش بازیابی اپل آیدی را به شما خواهیم گفت.

ریکاوری اپل آیدی ❤️ آموزش گام به گام بهترین و مطمئن ترین روش
    برای شروع تولید فهرست مطالب ، یک هدر اضافه کنید

    ریکاوری اپل آیدی

    به صورت کلی، ریکاوری اپل آیدی را می‌توان به چند روش عمومی انجام داد. در ادامه، هر شش روش را بررسی می‌کنیم. در صورتیکه هیچگونه اطلاعاتی از اپل آیدی خود ندارید و یا از اپل آیدی کارتی استفاده می‌کنید، می‌توانید به انتهای مقاله مراجعه کرده، تا راهنمای ریکاوری اپل آیدی کارتی را مطالعه کنید. به صورت خلاصه، بازیابی و ریکاوری کردن این مدل از اپل آیدی‌ها، نیاز به استفاده از خدمات تخصصی داشته که با کلیک کردن برروی دکمه زیر، به مرکز تخصصی ریکاوری اپل آیدی کارتی نجات آیدی منتقل خواهید شد.

    توجه داشته باشید که مراحلی که در ادامه بیان می‌شوند، صرفا برای اپل آیدی‌های شخصی است. اپل آیدی شخصی به آن دسته از اپل آیدی‌هایی گفته می‌شود که برروی ایمیل شما ساخته شده است. در نقطه مقابل، استفاده از اپل آیدی‌های آماده که در بازار فروخته شده و با نام اپل آیدی کارتی شناخته می‌شود نیز رایج بوده که برای ریکاوری و بازیابی آن‌ها، باید برروی دکمه‌های بالا کلیک نمایید.

    فراموشی اپل آیدی

    یکی از اولین مشکلاتی که عموما پیش می‌آید، ریست کردن دستگاه بوده که طی آن، خود اپل آیدی (نام کاربری اپل آیدی – ایمیل اپل آیدی)، فراموش می‌شود. از آنجاییکه برای هرگونه ریکاوری اپل آیدی نیاز است حتما نام کاربری و یا ایمیل خود را بدانید، ابتدا باید روشی را برای پیدا کردن خود اپل آیدی معرفی کنیم. اگر اخطار خاصی دریافت می‌کنید، می‌توانید مقاله جامع حل مشکلات اپل آیدی را مطالعه کنید.

    پیدا کردن اپل آیدی با چک کردن ایمیل

    تمامی اقدامات مالی، خریدها و خبرنامه‌های اپل، از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی ‌می‌شود. بدین ترتیب، بهتر است ایمیل‌های خود را بررسی کنید. در صورتیکه ایمیلی از apple دریافت کرده باشید، احتمالا ایمیل استفاده شده برای ساخت اپل آیدی، دقیقا همین ایمیل باشد. بدین ترتیب، می‌توانید این ایمیل را در مرحله بعد (مراجعه به وبسایت اپل) استفاده نمایید تا مطمئن شوید.

    پیدا کردن اپل آیدی با کمک سایر دستگاه‌ها

    اگر هیچگونه ایمیلی از سمت اپل نداشیتد، اما بیشتر از یک دستگاه apple دارید، احتمال اینکه از یک اپل آیدی برای همه‌ی دستگاه‌ها استفاده کرده باشید، بسیار زیاد است. از آنجاییکه یکی از اهداف اپل آیدی، ایجاد ارتباط میان دستگاه‌ها است، بنابراین، با احتمال بسیار زیادی می‌توان مطمئن بود که این آیدی در میان دستگاه‌های شما، یکسان باشد.

    برای این منظور، در دستگاه دیگر خود (آیفون، آیپد یا آیپاد)، به قسمت تنظیمات (settings) مراجعه کرده، سپس هر یک از مسیرهای زیر را دنبال نمایید:

    • به بخش پسوردها (passwords) رفته و برروی حساب‌ها (Accounts) کلیک کنید.
    • به قسمت پیام‌ها (Messages) مراجعه و سپس برروی ارسال و دریافت (Send and Receive) کلیک کنید.
    • به قسمت فیس تایم (Face Time) مراجعه نمایید.

    در تمامی مسیرهای زیر، اپل آیدی شما نمایش داده می‌شود.

    پیدا کردن اپل آیدی با کمک آی تیونز

    اگر دستگاه دیگری ندارید، اما برروی کامپیوتر خود، برنامه آی تیونز (iTunes) را نصب کرده باشید، امکان پیدا کردن اپل آیدی برای شما فراهم است. برای این کار، کافی است هر یک از مسیرهای زیر را دنبال کنید:

    • به بخش منوی اپل (apple menu) مراجعه کرده و سپس برروی گزینه system Performances و سپس iCloud مراجعه کنید.
    • به برنامه Mail و سپس prefrences و سپس accounts مراجعه نمایید.
    • به برنامه Face Time و سپس prefrences و سپس settings مراجعه نمایید.
    • به برنامه messages و سپس prefrences و سپس accounts مراجعه نمایید.

    در تمامی مسیرها فوق، می‌توانید اپل آیدی خود را مشاهده کنید. همچنین اگر پیش از این، خریدی را با استفاده از آی تیونز خود انجام داده باشید، سابقه خرید و تراکنش‌های شما ثبت خواهد شد. برای این کار، به بخش Library مراجعه کرده، سپس گزینه Edit و در نهایت Get info را برای یکی از محصولات خریداری شده، انتخاب نمایید. در بخش مربوط به Purchased By، اطلاعات شما از جمله اپل آیدی قابل مشاهده است.

    ریکاوری اپل آیدی با آی تیونز

    در صورتیکه به هر طریقی توانستید ایمیل اپل آیدی خود را پیدا کنید، نوبت به مراجعه به وبسایت اپل جهت ریکاوری اپل آیدی رسیده است.

    سایت اپل برای ریکاوری اپل آیدی apple id

    از آنجاییکه ظاهرا فراموش کردن اپل آیدی اتفاق نادری نیست، وبسایت شرکت اپل نیز بخشی را برای پیدا کردن خود اپل آیدی بر اساس نام، نام خانوادگی و ایمیل ارائه کرده است. بدین ترتیب، شما باید اطلاعات خود (به زبان انگلیسی) را وارد کرده تا در صورت تطابق این سه گزینه با اپل آیدی‌های ثبت شده در دیتابیس شرکت اپل، امکان ریکاوری اپل آیدی برای شما فراهم شود. تصویر این فرم را در زیر مشاهده می‌کنید.

    روش های ریکاوری اپل آیدی

    با تکمیل فرم فوق و در صورت درست بودن آن، صفحه‌ی جدیدی به شما نمایش داده خواهد شد که باید تاریخ تولد خود به میلادی را وارد کنید. در صورتیکه هر چهار فیلد (اسم، نام خانوادگی، ایمیل و تاریخ تولد) را به درستی وارد کرده باشید، امکان ریکاوری اپل آیدی برای شما فراهم خواهد شد.

    در این مرحله، امکان بازیابی اپل آیدی به دو روش فراهم شده است. در روش اول، ایمیلی از سمت شرکت اپل برای شما ارسال خواهد شد که دارای لینکی برای تعیین پسورد جدید است. اگر به این ایمیل دسترسی ندارید، می‌توانید از روش دوم استفاده نمایید. در روش دوم، باید به دو سوال امنیتی پاسخ دهید.

    این سوال‌ها، همان سوال‌هایی است که در هنگام ساخت اپل آیدی جدید از شما پرسیده شده است. در نظر داشته باشید که پاسخ به این سوال‌ها باید هر دو صحیح باشند و همچنین باید از کیبورد انگلیسی استفاده نمایید. با پاسخ صحیح به این سوالات، به صفحه‌ی جدیدی منتقل خواهید شد که امکان تغییر رمز اپل آیدی برای شما فراهم شده است.

    ریکاوری اپل آیدی کارتی

    در صورتیکه از اپل آیدی کارتی استفاده کرده باشید، روند ریکاوری آن بسیار ساده‌تر خواهد بود. در چنین شرایطی، یا کارت دریافت شده (اطلاعات مربوط به اپل آیدی آماده) را گم کرده‌اید و یا بنا به دلایلی، اپل آیدی شما قفل (لاک) شده است. در این حالت، حتما باید اپل آیدی خود را بدانید تا با کمک پلتفرم‌های ریکاوری حرفه‌ای (از جمله نجات آیدی)، امکان بازیابی اپل آیدی شما بررسی شود.

    روش اصلی ریکاوری apple id کارتی

    برای این کار، ابتدا به این لینک مراجعه نموده، در میان خدمات ذکر شده، برروی گزینه‌ی بازیابی اپل آیدی کارتی و شخصی کلیک نمایید. این بخش، در تصویر زیر با کادر قرمز نمایش داده شده است.

    بازیابی اپل آیدی usa.com

    این خدمت به صورت تخصصی در وبسایت نجات آیدی ارائه شده است. نجات آیدی، نه تنها امکان بازیابی اپل آیدی‌های کارتی را داشته، بلکه می‌تواند اقدامات اصولی را برای بازیابی اپل آیدی شخصی نیز انجام دهد. پس از کلیک کردن برروی خدمت ذکر شده، به صفحه‌ی جدیدی منتقل خواهید شد که در تصویر زیر نمایش داده شده است.

    سفارش ریکاوری اپل آیدی کارتی

    در این مرحله لازم است تا شماره موبایل خود را وارد کرده تا کد تایید برای شما ارسال شود. پس از دریافت کد تایید، کد را در باکس وارد کرده تا به مرحله بعد منتقل شوید.

    اطلاعات مورد نیاز برای بازیابی اپل آیدی کارتی

    در این مرحله، اطلاعات مورد نیاز جهت بازیابی اپل آیدی شخصی و کارتی از شما دریافت خواهد شد. دقت داشته باشید که تکمیل فرم بالا، پیش شرط انجام مراحل بعدی است. از صحیح بودن اطلاعات وارد شده، مطمئن باشید، چرا که امکان یا عدم امکان بازیابی، مستقیما به اطلاعات وارد شده، مربوط خواهد بود. پس از تکمیل فرم فوق، برروی گزینه ثبت سفارش کلیک نمایید.

    ثبت سفارش بازیابی اپل آیدی کارتی

    با تکمیل مراحل قبلی، سفارش شما تایید شده و کد پیگیری سفارش از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد. متخصصان مجموعه نجات آیدی، پس از انجام بررسی‌های اولیه، نتیجه‌ی ارزیابی را از طریق پیامک به شما اطلاع خواهند داد. سپس شما می‌توانید با مراجعه به بخش پیگیری سفارشات (و وارد کردن کدهای دریافتی)، از روند انجام کار (شامل مدت زمان، هزینه و …) مطلع شوید.

    در صورتیکه مایل به انجام بازیابی اپل آیدی خود باشید، می‌توانید هزینه ثبت شده را پرداخت نموده تا ضمن نهایی شدن سفارش شما، کارشناسان نجات آیدی، نسبت به بازیابی اپل آیدی شما اقدام نمایند.

    ریکاوری اپل آیدی تضمینی

    از آنجاییکه مجموعه نجات آیدی این خدمات را به صورت تخصصی ارائه می‌کند، دریافت هزینه تنها پس از بررسی اولیه جهت انجام کار صورت خواهد گرفت. بدین‌ترتیب، شما لازم نیست هیچگونه هزینه‌ای را برای بررسی اولیه پرداخت کرده و تنها در زمان تایید امکان ریکاوری اپل آیدی از طرف مجموعه، می‌توانید هزینه را پرداخت کنید.

    هزینه ریکاوری apple id کارتی

    هزینه این خدمت، متغییر بوده و بستگی به روند بازیابی خواهد داشت. پس از بررسی امکان/عدم امکان بازیابی، پشتیبانی مجموعه نجات آیدی با شما تماس گرفته تا ضمن ارائه‌ی توضیحات بیشتر، هزینه این خدمت را نیز اعلام نماید. در نظر داشته باشید که این مجموعه، کمترین هزینه را برای خدمات رفع مشکلات اپل آیدی، دریافت می‌نماید.

    سوالات کوتاه ریکاوری apple id

    بله. برای این کار، کافی است به پلتفرم تخصصی نجات آیدی (این لینک) مراجعه کرده و ضمن وارد کردن اطلاعات، منتظر اعلام نتیجه بمانید.

    مجموعه نجات آیدی تا پیش از بررسی امکان ریکاوری اپل آیدی، هیچگونه هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد کرد. تعیین هزینه، صرفا پس از بررسی شرایط اپل آیدی شما و همچنین بررسی کامل امکان رفع مشکل، انجام خواهد شد.

    4.9/5 - (10 امتیاز)
    آخرین مقالات
    بازیابی اپل آیدی usa.com
    ریکاوری و بازیابی اپل آیدی Www.usa.com یا @usa.com

    یکی از دامنه هایی که نجات آیدی قادر به بازیابی آن است، دامنه ی www.usa.com یا همان @usa.com است. برای حل مشکل این اپل آیدی کافی است که در سایت اصلی، درخواست خود را ثبت نمایید.

    حل تمام مشکلات اپل آیدی – رفع تمام اخطارهای Apple ID

    گوشی‌های آیفون طرفداران بسیار زیادی در ایران و جهان دارد. با این حال، این گوشی‌های لوکس در ایران با مشکلاتی همراه هستند که اکثرا هم مربوط به اپل آیدی هستند.

    2 دیدگاه دربارهٔ «ریکاوری اپل آیدی ❤️ آموزش گام به گام بهترین و مطمئن ترین روش»

    1. سلام.اپل ایده به صورت آماده از بستر اینترنت خریداری کردم و اطلاع از ایمیل و تاریخ تولدی که برای اون ثبت شده ندارم.الانم چون چند بار رمزش رو اشتباه زدم قفل شده. و چون تاریخ تولد و ایمیلش رو ندارم از حالت قفل خارج نشده.امکانش هست که کمکم کنید.الان رمزش رو هم دارم. و سوالات امنیتی اون رو هم دارم.

      1. پشتیبانی نجات آیدی

        سلام.
        از قسمت محصولات ،گزینه نجات آیدی رو انتخاب کنید و ثبت سفارش نمایید. کارشناسان نجات آیدی در اسرع وقت درخواست شما را بررسی میکنند

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا